.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه سوم سرشماری اینترنتی را در کشور کسب کرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بابیان اینکه، اطلاعات و آمار و درست، بنیان برنامه‌ریزهای درست خواهد بود گفت: تاکنون در سرشماری اینترنتی رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح چهارشنبه در آئین نواختن شدن زنگ سرشماری حضوری نفوس و مسکن در استان در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک ساری، اظهار کرد: اداره جوامع با توجه به پیچیدگی‌هایی که وجود دارد، نیازمند کار بسیار عمیق و اساسی، ابزار و عوامل فراوانی است و یکی از این ابزار اساسی، دانش اطلاعات و آمار درست است.

یونسی بابیان اینکه اطلاعات و آمار و درست، بنیان برنامه‌ریزهای درست خواهد بود، افزود: در عصر انفجار اطلاعات به سر می‌بریم و این در حالی است که امروز اطلاعات یکی از بی‌بدیل‌ترین ثروت ملت‌ها به شمار می‌رود و هراندازه این اطلاعات درست‌تر باشد ارزشمندتر خواهد بود.

وی، با اعلام اینکه برای جمع‌آوری اطلاعات نیازمند ابزار و امکاناتی هستیم، گفت: امروز که سرشماری حضوری نفوس و مسکن آغازشده است از کلیه ابزار و امکانات برای ثبت اطلاعات درست خانوارهای مازندرانی برخورداریم لذا همه باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که این امر همراه باهم افزایی و مشارکت همه‌جانبه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، به سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و استفاده از تکنولوژی نوین در این بخش اشاره کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی نوین در امر سرشماری ازجمله افتخاراتی است که کشور ما در این دوره به آن نائل شده است درحالی‌که معدود کشورهایی در جهان به این روش مبادرت کردند.

یونسی، با ابراز رضایت از اینکه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، با همکاری همه مردم، دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش‌وپرورش توانستیم درمجموع استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کنیم، افزود: در میان استان‌های هایی که بالای یک‌میلیون خانوار دارند، جایگاه نخست راداریم.

وی ابزار و امکانات آمارگیری و افرادی که اطلاعات را در اختیار ماموران قرار می‌دهند را، دو رکن اساسی جمع‌آوری اطلاعات درست عنوان کرد و گفت: هر زمان و هر موقعیتی که کشور نیاز به مساعدت مردمی داشت مردم مازندران همواره پای‌کار بودند و بهترین‌ها را رقم زدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با یادآوری ایثارگری‌ها و مظلومیت امام حسین (ع) ویارانش در واقعه عاشورا، گفت: آنچه پس از قرن‌ها برای ما از آن روز و واقعه عظیم برجای‌مانده در اثر ثبت و ضبط اخباری است که در آن روزبه وقوع پیوسته است و اکنون می‌تواند همه نکات بزرگ و کوچک آن روز را برای ما به تصویر بکشد و مجاهدت ماندگاری از امام حسین (ع) پس از هزار و اندی سال بر ما ترسیم کند.

به گزارش مهر؛ امروز ۲۸ مهرماه همزمان با سراسر کشور و با نواخته شدن زنگ سرشماری دهمین دوره سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵، این رویداد مهم در مازندران هم آغاز و تا ۲۸ ابانماه ادامه دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.